+48 505 070 399
Darmowa dostawa od 200 zł!

Dostawa i płatności

Na czas otrzymania zamówienia wlicza się: czas przygotowania przesyłki + czas dostarczenia przez kuriera

Standardowy czas przygotowania przesyłki wynosi 24h (nie dotyczy zamówień złożonych w święta, weekendy oraz dni wolne od pracy).

Czas dostarczenia przez kuriera wynosi 1-2 dni robocze.

Łączny czas otrzymania zamówienia nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych.

Zamówienie można anulować kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo. Zamówienie można anulować również za pomocą panelu dostępnego w zakładce “Moje konto” (proszę pamiętać o tym, że anulować można tylko te zamówienia, które nie opuściły jeszcze magazynu).

Każda przesyłka zawiera paragon zakupu.

W przypadku chęci otrzymania faktury prosimy o uzupełnienie nazwy firmy i numeru NIP na stronie zamówienia.

Faktura nie jest możliwa do wystawienia bez tych informacji.

Standardowa wysyłka przez kuriera wynosi 1-2 dni robocze.

W przypadku opóźnień zalecamy kontakt z oddziałem kuriera.

Obecnie realizujemy dostawy poprzez:

  • inPost paczkomaty 24/7
  • kurier DPD
  • kurier Pocztex

Aktualnie nie udostępniamy takich możliwości online ze względu na ilość zamówień. W przypadku chęci zapłacenia przy odbiorze zapraszamy do odbioru osobistego lub zamówień telefonicznych.

Płatności realizowane są przez system Przelewy24 oraz Przelew bankowy.

W przypadku braku posiadania konta bankowego zamówienia jest możliwe do opłacenia w placówce poczty lub dowolnego banku. W tym celu należy wybrać sposób płatności jako Przelewy24 lub Przelew bankowy.

Otrzymasz link i możliwość ponownej zapłaty za zamówienie. W przypadku braku płatności przez dłuższy okres zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Zwroty i reklamacje

Produkty zakupione w naszym sklepie objęte są dwuletnią rękojmią.

Jeśli chcesz zareklamować produkt, pobierz i wydrukuj odpowiedni formularz reklamacji (Aby pobrać kliknij tutaj).

Możesz również ręcznie napisać wniosek o rozpatrzenie reklamacji. Zapakuj produkt oraz wypełniony i podpisany formularz i wyślij na adres: 

Firma Handlowo-Usługowa MIX-SYSTEM Grzegorz Gemza
ul. Januszowska 71A, 32-800 Mokrzyska

Koszty przesyłki zostaną zwrócone w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W przypadku zaś bezzasadnej reklamacji Klient pokrywa również koszty przesyłki zwrotnej.

Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych. 

Możesz zwrócić zamówienie w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Jeśli chcesz odesłać zamówienie, pobierz i wydrukuj formularz odstąpienia od umowy (Aby pobrać kliknij tutaj).

Możesz również ręcznie napisać wniosek o odstąpieniu od umowy. Zapakuj produkt oraz wypełniony i podpisany formularz i wyślij na adres: 

Firma Handlowo-Usługowa MIX-SYSTEM Grzegorz Gemza
ul. Januszowska 71A, 32-800 Mokrzyska

Zwrot powinien być odpowiednio zapakowany, by towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Koszty zwrotu towaru (koszty wysyłki) ponosi Klient.

Zwrot gotówki za zamówienie nastąpi w ciągu 14 dni od chwili otrzymania zamówienia. 

Wyszukaj produkty

Back to Top
Produkt został dodany do koszyka.